Autor |
Wiadomość |
Ankeszu |
Wysłany: Pon 20:09, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
Po co taki nowy dział u nas?
Są inne strony, na których znajdziesz pomoce szkolne. |
|
|
Keiri |
Wysłany: Pon 19:18, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
Hm, jak tak pomyślę, to faktycznie głupota z tego wyszła.
Fakt, dałam dwa pytania o rozprawki, ale... Masz rację.
Ale ten temat szkolny także by się przydał, ale... Można się bez niego obejść.
Choć, język polski to też literatura, o. xD Tyle, że no, inna. |
|
|
Liz |
Wysłany: Pon 18:27, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
Ech, no, też ostatnio przyszło mi to do głowy. Za dużo się tego nazbierało.
Proponuje albo nowy dział, albo wszyscy się z tym wstrzymajmy. Jak wolicie. |
|
|
Nadia |
Wysłany: Pon 18:27, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
Popieram jak najbardziej ^^, aczkolwiek ewentualnie (podkreślam: ewentualnie) można dodać dział, gdzie takie pytania będzie można zadawać. |
|
|
Dagi |
Wysłany: Pon 18:08, 25 Maj 2009 Temat postu: Pytanie na temat działalności tego działu |
|
Moment, moment...
Jestem całkowicie świadoma, że niektóre działy są czysto towarzyskie (taki był między innymi cel tego forum), ale zazwyczaj jako-tako tematy pasowały do konkretnego działu. Powiedzcie mi zatem, bo nie za bardzo rozumiem, od kiedy w dziale opisanym: Pytania związane z naszymi literackimi wątpliwościami są tematy z prośbą o jakieś szkolne referaty? Podkreślam: szkolne? PF ma mieć także dział podobny do działalności strony sciaga.pl?
(Zaznaczam, iż nie biorę pod uwagę próśb związanych z tworzeniem prozy/poezji - tłumaczenia, pytania o poprawność etc., etc., bo to nam jest potrzebne do naszego warsztatu literackiego).
Do mnie czasem przychodzą jakieś teksty z prośbą o opublikowanie, które z miejsca odrzucam. Jakieś referaty, rozprawki, charakterystyki bohaterów, zwykłe notatki na język polski... Jestem stanowczo na "nie", jeśli tyczy się strony, dlatego niesamowicie mnie zamurowało, gdy przejrzałam dokładnie ten dział.
Naprawdę chcecie, żeby "literackimi wątpliwościami" stały się pytania na temat szkolnych wypracowań? |
|
|